loading...
دانلود نرم افزار و بازی
زارعی بازدید : 41 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Avira Antivirus Premium 2012 v12.0.0.1183 Final نرم افزار انتی ویروس اویرا

در این پست وب سایت pvg قصد داریم تا نرم افزار Avira Antivirus Premium 2012 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار آنتی ویروس، یکی از محصولات کمپانی Avira بوده که سازنده آن شرکتی در کشور آلمان می باشد. از ویژگی های مهم این آنتی ویروس می توان به مواردی از قبیل مقابله با فایل های مخرب نظیر viruses, worms و Trojans، محافظت از سیستم در مقابل ایمیل های آلوده، محافظت از سیستم در مقابل حملات فیشینگ، جلوگیری از دانلود ناخواسته فایل های مخرب در هنگام گشت و گذار در اینترنت، عدم کاهش سرعت سیستم و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

زارعی بازدید : 28 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Avira Internet Security 2012 v12.0.0.1127 Final نرم افزار اینترنت سکوریتی اویرا

در این پست وب سایت pvg قصد داریم تا نرم افزار Avira Internet Security 2012 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار اینترنت سکوریتی، یکی از محصولات کمپانی Avira بوده که سازنده آن شرکتی در کشور آلمان می باشد. این نرم افزار علاوه بر اینکه دارای یک اسکنر قوی برای یافتن و حذف فایل های مخربی همچون viruses, worms و Trojans می باشد دارای یک دیواره آتش قوی نیز بوده که امنیت کامل سیستم شما را در هنگام گشت و گذار در اینترنت فراهم میسازد. همچنین از مهمترین ویژگی های این نرم افزار میتوان به مقابله و حذف پنجره های تبلیغاتی اسپام که در صفحات تبلیغاتی سایت ها پنهان شده اند و به صورت خودکار اجرا می شوند اشاره نمود. علاوه بر این کنترل دسترسی کودکان به اینترنت توسط پدر و مادر یکی دیگر از امکانات این برنامهبه شمار میرود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

زارعی بازدید : 23 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Bitdefender Antivirus Plus 2013 v16.22.0.1534 نرم افزار آنتی ویروس بیت دیفندر

در این پست وب سایتpvg قصد داریم تا نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus 2013 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار آنتی ویروس، یکی از محصولات کمپانی BitDefender بوده که سازنده آن شرکتی در کشور رومانی در شهر بخارا می باشد. شما با نصب این آنتی ویروس دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ ویروس ها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این آنتی ویروس با قدرت در مقابل بد افزارها و فایل های مخرب ایستادگی می کند. هسته ویروس یاب این نرم افزار مورد تائید آزمایشگاه آمریکائی ICSA می باشد که با داشتن چنین هسته بسیار قوی در امان ماندن ویروس ها در هنگام اسکن برنامه غیر ممکن است. این برنامه به صورت خودکار عمل اسکن هارد را انجام می دهد که به محض مشاهده فایل مخرب اقدام به حذف آن می نماید شما نیز می توانید به صوت دستی فایل های مشکوک موجود در کامپیوتر خود را با این این نرم افزار اسکن کنید تا از سالم بوده آنها اطمینان یابید. همچنین آپدیت اتوماتیک روزانه و ساعتی یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار در بالا بردن قدرت ایستادگی آن در مقابل نفوذ بد افزارها و حذف آنها می باشد. در نسخه 2013 این آنتی ویروس امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Bitdefender Safepay اشاره نمود که مانند یک مرورگر عمل می کند و شما می توانید کارهای بانکی خود را در محیطی بسیار امن و با خیالی آسوده انجام دهید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

زارعی بازدید : 18 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود Flash Player Pro v5.4 نرم افزار مدیریت و پخش فایلهای فلش
| نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت |
 | آخرین تغییرات تا 21/آبان/1391 |
فایل های فلش از جمله پرکاربرد ترین فایل ها در اینترنت هستند که در زمینه های مختلف از آنها استفاده می شود. برای استفاده از این فایل های چندکاربردی نیاز به یک نرم افزار مناسب دارید و به طور حتم یکی از گزینه های مناسب برای اینکار ، نرم افزار Flash Player Pro است. این نرم افزار به شما امکاناتی چون دانلود فیلم های فلش از اینترنت ، پخش فایل های فلش با فرمت Swf و تماشای آنها ، ساخت اسکرین سیور و بسیاری امکانات دیگر را می دهد. می توانید به راحتی از فیلم های فلش عکس بگیرید و از آن به عنوان تصویر پس زمینه استفاده نمایید. از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به امکان تبدیل فرمت Swf به EXE اشاره کرد. مزیت انجام چنین کاری ، عدم نیاز به فلش پلیر در اجرای فایل های فلش شماست که با این فرمت بدون نیاز به هیچ نرم افزار اضافی در محیط ویندوز قابل اجرا خواهند بود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
زارعی بازدید : 19 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Bitdefender Internet Security 2013 v16.22.0.1534 نرم افزار اینترنت سکوریتی بیت دیفندر

در این پست وب سایت pvg قصد داریم تا نرم افزار Bitdefender Internet Security 2013را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار اینترنت سکوریتی، یکی از محصولات کمپانی BitDefender بوده که سازنده آن شرکتی در کشور رومانی در شهر بخارا می باشد. شما با نصب این اینترنت سکوریتی دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ هکرها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هکرها و فایل های مخرب جاسوسی ایستادگی می کند. دیواره آتش Firewall این اینترنت سکوریتی با دقت بسیار بالا تمامی رفت و آمد های اینترنتی را زیر نظر میگیرد و در صورت مشاهده نفوذ هکرها یا خارج شدن اطلاعات از کامپیوتر اقدام به بلوک نمودن مسیر مورد نظر می نماید. همچنین قسمت Anti-Phishi این اینترنت سکوریتی مانع ورود کاربر به صفحات وب سایت های مخرب میگردد که به محض وارد کردن آدرس سایت مورد نظر در مرورگر نرم افزار اقدام به برسی آن می نماید که در صورت مشکوک بودن، صفحه بلوک میگردد. بعلاوه قسمت Antispam این اینترنت سکوریتی مانع ایجاد اخلال ایمیل های تبلیغاتی مخرب در کار سیستم میگردد. در این اینترنت سکوریتی بخش های مختلفی وجود دارد که از جمله میتوان به Antivirus قدرتمند BitDefender با قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی اشاره نمود که شما با داشتن آن از نفوذ هرگونه ویروس و بد افزاری به داخل سیستم خود مصون خواهید ماند. سایر بخش های این نرم افزار شامل Antivirus, Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall, Parental Control می باشد. در نسخه 2013 این اینترنت سکوریتی امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Bitdefender Safepay اشاره نمود که مانند یک مرورگر عمل می کند و شما می توانید کارهای بانکی خود را در محیطی بسیار امن و با خیالی آسوده انجام دهید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

زارعی بازدید : 19 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار VLC Media Player v1.1.11 
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان VLC Media Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک پلیر فایل های ویدیویی است که قادر است تا 99 درصد فیلم ها را در کامپیوتر پخش کند و شما میتواند در محیطی بسیار زیبا اقدام به بخش فیلم های دلخواه خود نمایید. شما با کمک این برنامه به راحتی می توانید به جای استفاده از نرم افزار Cyberlink PowerDVD برای پخش فیلم های با کیفیت DVD از این برنامه استفاده کنید زیرا نسبت به PowerDVD از حجم کمتری برخو دار است و منابع سیستمی کمتری را به خود اختصاص می دهد. همچنین این برنامه توانایی پخش فرمت هایی نظیر MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, DVD, VCD, mp3, ogg و ... را داراست. داشتن ابزارهای مختلف پخش فیلم و نیز قابلیت تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر از جمله قابلیت های این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

VLC_Media_Player_1.1.5_[www.MihanDownload.com]-2.jpgبرخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت اجرای آسان فیلم ها با ابزارهای مختلف پخش.
قابلیت تبدیل فایل های مالتی مدیا به یکدیگر.
پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
داشتن اسکین های متفاوت و زیبا.
سازگار با ويندوز هاي مختلف.
و ...
زارعی بازدید : 175 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف و فوق قدرتمند فتوشاپ ، یعنی نسخه ۱۳٫۰٫۱ یا CS6 را برای شما عزیزان ، به صورت قابل حمل آماده کنیم. این نسخه از فتوشاپ ، با حجم مناسبی که دارد ، از تمامی زبان های نسخه معمولی پشتیبانی کرده و هم اکنون با حجم ۹۸ مگابایت از ادامه مطلب آماده دانلود کردن است.

 

 

زارعی بازدید : 142 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای کامپیوتر

Call of Duty Modern Warfare 3 STEAM Retail DVD

به همراه کرک معتبر

 

بالاخره بازی فوق العاده محبوب ،جذاب و اکشن کال او دیوتی مدرن وار فار ۳ – Call of Duty Modern Warfare 3 برای دوستداران این بازی محبوب منتشر شد. ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مدرن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یکبازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov  بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و….. داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلیبازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد. شما هم اکنون می توانید این بازی  فوق العاده را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود بازی call of duty black ops 2

 

سیستم مورد نیاز برای بازی Call of Duty Modern Warfare 3

System requirements:
- OS: Windows ® XP / Windows ® Vista / Windows ® ۷
- Processor: Intel ® Core ™ ۲ Duo E6600 or AMD Phenom ™ X3 8750 or better
- Memory: 2 GB
- Video: 256 MB of graphics memory and shader 3.0 or better (NVIDIA ® GeForce ™ ۸۶۰۰GT / ATI ® Radeon ™ X1950 or better)
- DirectX ®: DirectX ® ۹.۰c or later
- Hard drive: 16 GB of free space
- Sound card: compatible with DirectX ® ۹.۰c or later

 

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3

 

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3

زارعی بازدید : 49 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
residentevil5_resize.jpg
این بازی برنده جایزه بهترین هوش مصنوعی یا به عبارتی باهوش ترین همیار تاریخ بازی های رایانه ای را از آن خود کرده است.
نام بازی:Resident evil 5
سازنده:Capcom
ناشر:capcom
سبک:سوم شخص اکشن-ترسناک
پلتفرم:ps3.360.pc
امتیاز از سایت های معتبر:9.3/10
وقتی در سال 2005 resident evil 4 عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد و توانست نظر تمام منتقدین را به خود جلب کند. 4 سال طول کشید که نسخه 5 این سری بسیار محبوب ژانر ترسناک یا بهتر است که بگوییم خلق ژانر ترسناک  به بازار عرضه شود.بازی بر روی سه پلتفرم ps3,xbox360 ,pc عرضه شد و به جرات می توان گفت یکی از زیباترین بازی های سال 2009 محسوب می شود.سبک تصویر در بازی چیزی بین اول شخص و سوم شخص است اما ساندگان بازی را در سبک سوم شخص فرار داده اند.سبک تصویر در بازی یکی از جالب ترین نکات بازی است که از شماره قبل خود به ارث برده است.در شماره قبل شخصیت اول داشتان leon  تنها بود و به تناهیی مجبور بود یک نفر دیگر رو هم حمایت کند. اما در این نسخه یک یار کمکی هم به شما اضافه شده که کمک شایانی را به شما خواهد کرد.داستان بازی ادامه داستان شماره 2 بازی است جایی که Cris  شخصیت اول داستان به همراه همکار خود jill  شخصیت اول بازی شماره سوم به قلعه شخصیت منفی شماره 2 وسکر می روند ولی به علت قدرت ماورای طبیعی ویکر جیل محبور می شود برای نجات جان کریس خود را به همراه وسکر از پنجره به بیرون پرت کند اما این پایان ماجرا نیست و وقتی گزارش می شود که ویروسی عجیب در آفریقا پخش شده کریس به انجا فرستاده می شود و با هماری به نام شوا آشنا می شود و هرچه جلوتر می روند مشخص می شود که جیل زنده است و یکی از دستیاران وسکر شده است.حالا کرسی مانده و شوا با یک عالمه معما و مراحل سخت اکشن و پر از هیجان .حرکات تکمیلی در بازی خیلی مهم است هم شما باید به شوا کمک کنید و هم او به نحود احسنت این کارو انجام می دهد.مراحال بسیار متنوع و زیبا هستند با محیط های طبیعی گوناگون از مرداب گرفته تا قبیله های خطرناک افریقایی که همه بیمنار هستند به موجوداتی خطرناک تبدیل شده اند تا روستا های پرکنده و بیابان های بزرگ.اسلحه بسیار متنوع از هر مدلی که بخواهید با پیشرفته ترین تجهیزات در بازی حاضر هستند و قابلیت آپگرید شدن را هم دارند.بازی از 16 پارت تشکیل شده که شما می توانید برای اینکه پول زیادی بدست بیاورید یک پارت را چند بار انجام دهید تا پول زیادی بدست بیاورید.انقدر امکانات سازندگان برای شما مهیا کرده اند که اگر همه را بگویم یک روز کامل وقت می برد انقدر که جزییات بازی باالاست.
برای توضیحات کامل تر و همچنین مشاهده عکس های زیبای بازی به ادامه ممطلب بروید.

 

.
هوش مصنوعی:

هوش مصنوعی بازی فوق تصور است باور کنید.در بعضی مواقع که حتی شما نمی توانید تصمیم درستی را بگیرید آنچنان شوا در تصمیمگیری زیبا عمل می کند که نمی توان باور کرد که این کامپیوتر است که دارد هدایتش می کند وگرنه حتما خیال می کنید یک انسان در حال هدایت اوست.به جرات بگم که قویترین هوش مصنوعی چند سال اخیر را در این بازی باید مشاهده کنید.بسته به موقعیتی که دارد می داند چه اسلحه ای را باید به دست بگیرد.اگر در فواصل دور باشد اسنایپر می گیرد اگر نزدیک باشد شات گان و سلاح های بابرد نزدیک را به دست خواهد گرفت.وقتی به کمک نیاز دارید یا به اسپره برای بهبود پیدا کردن نیاز دارید یا تیرتان تمام می شود سریع شوا وارد عمل شده و در یک چشم به هم زدن همه کار ها را انجام می دهد.

گرافیک:

اگر بخواهید به گرافیک یک بازی نمره کامل بدهید یا اینکه یک بازی از لحاظ گرافیک شما کامل محو خود کند آن همین بازی است.تا مدت ها بازی ها را از جنبه گرافیک بازی اویل 5 مقایسه می کردند چون واقعا بی نقص کار شده و به تمام جزییات با نهایت ظرافت و دقت پرداخته شده است.حتی رگ دست لیان هم با به وضوح قابل رویت است .باز هم تاکید می کنم اگر می خواهید تا مدت ها شاید بالای سه ماه در تمام طول تابستان از یک بازی اکشن تمام عیار لذت ببرید و تا مدت ها خاطره بازی آن از ذهن شما پاک نشود این بازی بسیار زیبا و لذت بخش را از دست ندهید.

سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل : ویندوز ایکس پی
پردازنده : AMD Athlon64 X2/Intel سری پنتیوم د
حافظه : 1 گیگابایت
هارد : 8 گیگا بایت رایگان
حافظه ویدئو : 256 مگابایت (آتی Radeon HD 2400/NVIDIA جیفورس 6800)
کارت صدا : سازگار با DirectX
DirectX : 9.0c
صفحه کلید و ماوس
درایو دی وی دی رام

عکس های بسیار زیبای بازی:
به بافت گرافیکی بازی خوب دقت کنید857_0004_resize.jpg

929197_20090311_790screen015_resize.jpgcapcom-latest-resident-evil-5-screen-01_resize.jpg
resident_evil_5_6_resize.jpg
resident-evil-5-20080820033429410_640w_resize.jpg
resident-evil-5-20090910040819805_640w_resize.jpg
resident-evil-5-20081003100838391_640w_resize.jpg



تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کارکرد این سایت خوب است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 6,265
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    ref=91389> ref=91389>