loading...
دانلود نرم افزار و بازی
زارعی بازدید : 57 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation نفرین شدگان
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی کامل همراه بالینک جداگانه ی کرک معتبر SKIDROW  |

نام بازی: Painkiller Hell and Damnation
پلتفورم : pc
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : Sep 2012
نوع  فایل : دمو
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Nordic Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : The Farm 51
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Painkiller Hell and Damnation عنو ان یک بازی تخیلی اکشن است که نسخه ی کامل آن هم اکنون آماده دریافت است. را راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه ی اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت  با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.
زارعی بازدید : 23 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
 دانلود نسخه ی کامل بازی Mass Effect 3




|DLC تحت عنوان EXTENDED CUT DLC 2012 به پست اضافه شد|
|DLC تحت عنوان Firefight به پست اضافه شد |
| دی ال سی تحت عنوان Leviathan به پست اضافه شد |
  | دی ال سی تحت عنوان Mass Effect 3 Omega به پست اضافه شد |


نام بازی: Mass Effect 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / RPG / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : March 6, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : March 6, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : March 9, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : 
حمایت توسط : BioWare
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ساخت آخرین شماره از سری بازی سه گانه Mass Effect سرانجام به پایان رسید .هم اکنون نسخه ی کامل این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ام . تهیه کننده اجرایی بازی می گوید " پس از تلاش همه جانبه تیم بازی سازی ما من با افتخار اعلام می کنم که Mass Effect 3 ارزشمند و بزرگ همچون طلا ساخته رسمی شرکت ماست ". همچنین افزود " شگفتی های زیادی در این هفته و روزهای بعد از آن در انتظار شماست ".نسخه اصل بازی Mass Effect 3 در تاریخ ۶ مارس ( ۱۶ اسفند ) عرضه خواهد شد. قسمت دوم و سوم Mass Effect هر دو از موتور Unreal Engine 3 بهره می برند اما اینکه کدوم یک از آنها دارای گرافیک بهتری هستند و می توانند بر دیگری غلبه کنند شاید کار دشواری باشد. این بازی یکی از بازیهاییست که بسیاری از مردم مشتاقانه به دنبال تهیه آن در سال جاری هستند،بنابراین با توجه به اینکه فعلا بازی اصلی منتشر نشده است،این دمو می تواند برای علاقمندان به این بازی تا زمان رسیدن نسخه کامل آن یک تجربه خوب باشد. در این دمو فقط حالت بازی تک نفره در دسترس است ،اما عنوان شده که حالت چند نفره آن در تاریخ ۱۷ همین ماه (فوریه) در دسترس خواهد بود . یکی از امکانات بازی Mass Effect 3 این است که می شود با استفاده از کینکت دستور هایی را به شکل صوتی به کارکتر های بازی داد . Bioware این بخش را در E3 2011 نمایش گذاشت. این دستور العما ها در نسخه ی ایکس باکس به طور کامل توضیح داده می شود .بر اساس گفته ی BioWare ،  سازنده ی این بازی و پروژه ی غول پیکر ! این بازی به جد یکی از سخت ترین بازی هایی هست که تا به کنون در زمینه ی آدم های فضایی و محیط غیر انسانی در بازی های چند رسانه ای ساخته شده است . از ویژگی های این بازی به داشتن بیگانگان فضایی و ربوتهای غول پیکر با اشکال مختلف میتوان اشاره کرد .تنها هدف این ربات ها و بیگانگان ،متوقف کردن گیمر برای نجات زمین است . نجات زمین موضوعی کلیشه ای در حوزه ی بازی های چند رسانه ای ! بازی از قابلیت پشتیبانی کینکت در مکالمات بهره میبرد و شما میتوانید دستوراتی را به یارانتان با گفتن جمله ی انگلیسی ان بدهید. طراحی و ساخت گیم پلی این بازی بر عهده ی سر کار خانم christina norman خواهد بود و گفتنی است گیم پلی بازی قوی تر اما به موازات دو نسخه ی قبل خواهد بود و مطمئنا درجه سختی ان بالتر رفته.هوش مصنوعی در سطح بالاتری از دو نسخه ی قبل قرار دارد.مقابله با دشمنان کاری دشوار به حساب می اید که به مانوید یک جنگ تمام عیار را می دهد همچنین قابلیت اپدیت کردن قابلیت ها وجود دارد.همچنین برای رفتن از یک کاور به کاور دیگر لازم نیست شما کاور خود را رها کرده و به کاور دیگری بروید بلکه این کار با فشردن یک دکمه انجام میپذیرد.دشمنان شما قادر به بر گرداندن نارنجک هایی هستند که از سوی شما به طرف انان پرتاب می کنید همانند انچه در سری بازی های Call of Duty دیده میشود.مراحل در قسمت سوم مانند نسخه های قبلی از پیش تععین شده نبوده که این مطلب به ما نوید ان را میدهد که بازی دارای مراحل فرعی نیز هست.
صداگزاری های بازی بر خلاف دو نسخه ی قبل برعهده ی اقایclhnt mansell گذاشته شده که به خاطر اهنگسازی فیلم هایblackلیست سلاح های موجود در این بازی عبارت است از : M-8 Avenger,M-76 Revenant,M-96 Mattock,Geth Pulse Rifle,Collector,Assault Rifle,M-15 Vindicator,Cobra (new),M-37 Falcon (new),M-99 Saber (new),Phaeston (new),N7 Valkyrie (DLC, new),Chakram Launcher (DLC, new),M55 Argus (DLC, new.....شناخته میشود و باید منتظر موسیقی متفاوتی از بازی باشیم.
زارعی بازدید : 19 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
دانلود KMPlayer v3.4.0.55 - نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer:
- امكان نمایش زیر نویس ها
- امكان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امكان تعریف كردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- كمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می كند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
- امكان نمایش بصورت نوار كوچك بر روی صفحه ویندوز شما
- امكان استفاده از كلیدهای میانبر برای كار با قسمت های مختلف برنامه
- و ... 
KMPlayer Screenshot 1
زارعی بازدید : 32 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)
دانلود Pro Evolution Soccer 2012 + PesEdit Patch 4.0 - بازی فوتبال تکاملی 2012 + پچ جدید نسخه 4.0
(91/5/23) تغییرات:

پچ اصلاح کننده 1.PESEdit 2012 Patch 3.5 اضافه شد.
پچ جدید با نام PesEdit 2012 Patch 4.0 اضافه شد. این پچ شامل جدیدترین نقل و انتقلات برای فصل جدید می باشد.

بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).

حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های  دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و ... را فرا بگیرد.

ویژگی های بازی PES 2012:
- بهبود هوش مصنوعی بازی
- کنترل همزمان دو بازیکن
- کنترل بهتر توپ
- بهبود حرکت مدافعان و دروازه بان
- گرافیک زیبا در طراحی حرکات بازیکن، چهره ها و ...
- و ...

Pro Evolution Soccer makes its return this fall, Pro Evolution Soccer 2012! This year, Konami is determined to give global football fans a truly realistic, immersive and a delightfully playable take on the beautiful game. Creative Producer Shingo "Seabass" Takatsuka has been sourcing the desires of fans across the globe and working non-stop on marrying the digital game to the real life game so fans can get as close to the real thing. All elements have been examined - defense, offense, AI, penalties, officiating and of course, graphics! The result is a game truly represents the key attributes of the game and it's players. Pro Evolution Soccer… "Can you play?"

PesEdit 2012 Patch 4.0 Features:

-Faces: Around 50 new faces (e.g. Destro, Jesus Navas, Pastore, Song, Verratti, Witsel)

-Kits: 1860 München, Alcorcon, Almeria, Arsenal, Aue, Barcelona, BATE, Bayern München, Bielefeld, Blackburn, Bochum, Braunschweig, Chelsea, Cottbus, Duisburg, Düsseldorf, Eintracht Frankfurt, Elche, England, Espanyol, Freiburg, FSV Frankfurt, Hannover, Hercules, Hertha BSC, Hoffenheim, Ingolstadt, Inter, Juventus, Las Palmas, Leverkusen, Lokomotiv Moscow, Lyon, Mainz, Manchester City, Manchester United, Nürnberg, Paderborn, Paris, Real Madrid, Real Sociedad, Real Sporting, Recreativo de Huelva, Regensburg, South Africa, Steaua, Stuttgart, Swansea, Tottenham, Union Berlin, Valencia, Wolfsburg, Wolverhampton, Zaragoza

-Selector: Added option to display other 2nd division teams in Other Teams section
-Teams: 3 new teams: Brighton & Hove Albion, CD Guadalajara & CD Mirandés
-Transfers: Updated a lot more recent summer transfers (additionally 140 newly created players)
-Other: Fixed some smaller problems like wrong ball for La Liga

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Windows XP SP3, Vista SP2, 7
Processor Intel Pentium IV 2.4GHz or equivalent
1 GB RAM
DirectX 9.0c compatible video card. Pixel shader 3.0 with 128 MB of RAM (NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon x1300

مشخصات

شرکت سازنده: konami 
حجم فایل: 1760 مگابایت 
تاریخ انتشار: 14:55 - 91/5/23 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

 

زارعی بازدید : 24 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)


دانلود نسخه نهایی بازی فیفا 13   Fifa 13 + کرک

 

دانلود نسخه نهایی بازی فیفا ۱۳ – Fifa 13 + کرک

 

*** نسخه نهایی همراه با کرک معتبر Internal RELOADED + نسخه فشرده BlackBox ***

 

*** برای نخستین بار میان سایت های ایرانی ***

 

یکی از بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در FIFA Soccer 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تر برای شکست خط دفاعی را داده تا بتوانند به  صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جایگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.
در FIFA Soccer 13 هر حرکتی با سیستم دریبل ابتکاری و قدرتمند بازی ترکیب شده است. این حرکات که از حرکات واقعی بزرترین بازیکنان دنیا مانند لیونل مسی شبیه سازی شده اند، امکان دریبل رو در رو و با دقت بالا در تمامی جهات را به بازیکن می دهد تا بتوانند در موقعیت های تک به تک خیلی راحت تر به گل برسند. بازیکنان می توانند جهت حرکت خود را خیلی سریعتر تغییر دهند و خیلی سریعتر نیز با توپ بدوند. کنترل توپ در FIFA Soccer 13 تغییر کرده است. عواملی مانند فشار مدافعان، خط سیر توپ و سرعت پاس نیز هم اکنون در بازی نقش مهمی دارند.
دومین نسل از موتور برخورد بازیکن ، بازی فیزیکی را برای بدست آوردن توپ بهبود بخشیده است. مدافعان می توانند برای بدست آوردن توپ از هل دادن و کشیدن حریف استفاده کنند و این کار بستگی به قدرت بدنی و هیکل آنها دارد. ضربات ایستگاهی نیز بسیار تکنیکی تر شده اند و بازیکنان با مهارت می توانند از آن برای رسیدن به گل به خوبی استفاده کنند. در موقعیت های حمله ۳ نفره نیز موقعیت های پاس بیشتری وجود دارد. بازیکنان می توانید با اضافه کردن یا کم کردن یک بازیکن از دفاع مقابل ضربه ایستگاهی برای جلوگیری از پاس دادن یا شوت کردن بهره ببرند.

 

مشخصات :
-    حالت بازی Career بهبود یافته با تغییرات اساسی 
-    امکانات جدید برای توسعه بازی آنلاین شامل توسعه حالت بازی رقابت شانه به شانه در فصل 
-    امکانات جدید EA Sports Football Club ، سرویس زنده ای که قلب تپنده FIFA است
-    بیش از ۵۰۰ لیسانس رسمی تیم ها

 


آیا قادر به دانلود این بازی نیستید؟

 

دانلود نسخه نهایی بازی فیفا 13   Fifa 13 + کرک

 

شما می توانید نسخه نهایی RELOADED این بازی را در ۲ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه پی سی دی با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

 


سیستم مورد نیاز برای بازی :
-    پردازنده ۲ هسته ای ۲٫۴ گیگاهرتز
-    ۲ گیگابایت رم
-    کارت گرافیک ۲۵۶
-    ویندوزهای XP، Vista و ۷

 


تصاویری از بازی:

 

دانلود نسخه نهایی بازی فیفا 13   Fifa 13 + کرک

 

دانلود نسخه نهایی بازی فیفا 13   Fifa 13 + کرک

 

دانلود نسخه نهایی بازی فیفا 13   Fifa 13 + کرک

 

دانلود نسخه نهایی بازی فیفا 13   Fifa 13 + کرک

 


 

 

 

 



زارعی بازدید : 759 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

 

 
دانلود بازي Gta IV با حجم بسيار کم

بازی بسیار زیبا و پرطرفدار GTA IV برای کامپیوتر این بار با حجم فقط ۶۶ کیلوبایت، این بازی فشرده شده است و پس از اینکه آن را از حالت فشرده خارج کردید به ۶ گیگابایت تبدیل میشود. پیشنهاد میکنیم حتمأ دانلود کنید.

 


زارعی بازدید : 28 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

 

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

زارعی بازدید : 108 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

 

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

 

Windows 8 Pro دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64 شما می توانید این ویندوز را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

زارعی بازدید : 23 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده December 2012 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه آذر Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 December 2012

زارعی بازدید : 31 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا December 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده December 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) December 2012

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کارکرد این سایت خوب است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 6,272
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    ref=91389> ref=91389>